Gå til innhold

Jeg stod på oppgaven gitt :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempeglad:)

Nå er det bare eksamene igjen, usj....

Men jeg vet den deilige følelsen av å være ferdig venter da. Er godt samme hvor dårlig jeg tror jeg har gjort det....

Litt som en fødsel egentlig, er så lei til slutt at det er samme hvordan ungen kommer ut bare den kommer ut, haha.

(egentlig synes jeg det er mange likhetstrekk mellom fødsler og eksamner, det er bare ingen som skjønner hva jeg snakker om, hihi)

Får gå tilbake til bøkene kanskje...eller middagen i alle fall, hehe.

God kveld!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer igjen. Det som er en tydelig forskjell mellom eksamen og fødsel er jo at etter fødsel oppstår et vakuum - hva nå? liksom. Etter en fødsel sier det seg selv ;-)

Skrevet

Ja, hehe. Mente vel heller akkurat i det ungen er ute, eller man akkurat har levert. Da er det bare "jeg er ferdig!"

Sa jeg etter de tre første fødslene "jeg er FERDIG!!!!" hihi.

Men bortsett fra det er det vel ingen likhet etterpå nei, hehe.

Skrevet

Så flink du er da.Gratulerer!! Eksamen går som smurt skal du se.Å tenk den gooode følelsen av å endelig være ferdig med alt du har slitt med!! Da er det sommer da ;o)

Skal du feire russ å eller? (kniis,lurer på hvilken farve modne mødre russ skulle hatt jeg...) =O))) he he

Skrevet

Skal ikke være russ nei, hehe. Begynner å bli noen år siden;) Lille attpåklattsøsteren min er russ da :P

En i klassen til broren min var russ, 40 år gammel. Hadde to små barn og greier;) Var med på alle festene og var "skikkelig" russ. Tålmodig samboer tenkte jeg, hehe.

Skrevet

hadde ikke greid holde tritt med slik feiring jeg =) Men all ære til di som gjør det..

Syns dere som tar utdannelse er tøffe:Tror jeg hadde slitt,skulle ejg starta skoler nå.huff og huff...;o)

Skrevet

et norsk kurs hadde gjort seg..._Jeg_ skulle det da stå...hups =)

Skrevet

Gratulerer!!

Så flink du har vært :)

Lykke til med eksamen!

Skrevet

Supert!!! Da er det et skritt nærmere og en bør fra skuldrene borte:-)

Du er kjempeflink og jeg er imponert, men det vet du jo!!

God kveld til deg også:-)

Skrevet

Gratulerer Dailis!! Det står det respekt av! Og så med det programmet du har i hverdagen i tillegg. Veldig bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...