elisa1981 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg blir ikke klok av dette, hadde siste mens 14feb, så er etter det 11+5 i dag. Men jeg var på tidlig ul, og der var fosteret 2cm. Da mente man at jeg bare var 8+3 og ikke 9+5 som jeg var da. Men mange sier dette med utregning av termin forandrer seg etter hvor langt man er kommet. Så hvor langt er jeg? Skal jeg følge etter mensen og vente til neste ul for å se om den fortsatt er etter min beregning??
ellynn Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 hei:) hvis du hadde siste mens 14feb, og regner det ut på terminkalkulatoren på denne siden, så er du ikke 11+5. du er 10+5. jeg hadde siste mens 13.feb og er 10+6 i dag beregnet etter den...
Ina25♥med gull i magen Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Termin forandrer seg etter hvor langt du er kommet ja. At legen din mente du var kortere på vei enn hva du mener kan være både riktig og galt... Fostrene vokser ikke likt, de vokser litt i rykk og napp. Og på ul beregner de kun etter str. på fosteret. Enten er ditt foster litt liten akkurat nå, eller så har du hatt el senere enn du trodde. Men er først ved ordinær ul at de fastsetter endelig termin. Er du helt sikker på når du hadde el kan du ta opp dette. Min lege sa at ordinær UL som regel er mer riktig en mors antagelser, men er mor HELT sikker, kan de jo ikke se bort fra det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå