Julebaby :) Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Flere som føler seg lite "samfunnsnyttig" nå om dagen? Jeg ligger bare på sofaen og føler meg jævlig... er så dårlig form at jeg greier ingenting... skal egentlig lese til eksamen, men det blir det lite av. Bare jeg som føler meg lat, stygg og feit? Håper det snart kommer en god periode.. får dårlig samvittighet av å leve et sånt latmannsliv- det er jeg ikke vant til.. går ut over selvbildet mitt dette her altså..! Meeeen, det er vel verdt det
Lyst på nr3♥ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Rekker opp hånda irvrig, men nekter for å hoppe opp og ned alts!! *ler* makter ikke d, med denne kvalme greia!!!! Kjenner meg igjen så absolutt!!! Har heldigvis fri noen dager nå før jeg skal begynne i ny jobb i slutten av neste uke. Har en liten på 14 mnd som jeg er oppe til å kjører i barnehagen, men slenger meg ganske fort på sofan etter hjemkomst derfra! Er også en del trøtt!... Var kun kvalm i 2 uker forrige gange, så håper på like raskt tilbakegang denne gangen også!! Men er jo allerede i 3 uke nå så... Og jeg som skal være forlover på slutten av mai!!! Hmm... Kaster ikke opp da, men er mange ganger like før...... GØØØØSJJ!!! Men som du sier... D ER JAGGU VERDT D!!! ))))) SÅ ABSOLUTT!! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå