Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Har en svigerinne, hun er helt gal. Har helt siden hun ble sammen med broren min, gått i hælene mine og gjort alt for å ødelegge hverdagen min. De har vært sammen i over 4 år nå... jeg blir ganske sliten av dette.. hun er bare ute etter å såre meg. Det har hun til og med sagt til meg. Hun har sagt at jeg er i veien for henne og broren min,så derfor skal hun ødelegge livet mitt. Hun var for en stund siden(ca 2 år siden) veldig sjalu fordi jeg og broren min hadde et veldig godt og nært søskenforhold. Husker at hun alltid satt i bakgrunnen når vi besøkte hverandre og sutra for seg selv når jeg og broren min lo og hadde det gøy... Så det klikket for henne og da kom alt frem ,samt at hun skulle gjøre alt for å ødelegge meg og livet mitt. Jeg og broren min har ikke lenger kontakt, hvorfor det vet jeg ikke. Plutselig en dag,så ville han ikke prate med meg lenger, uten å gi noen form for forklaring. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan slutte å plage meg.Nå har hun jo fått han "for seg selv",for å bruke hennes ord. Hva oppnår hun med dette egentlig? Jeg er ganske herdet nå, så det preller bare av meg. Var vanskelig i begynnelsen,men nå bryr jeg meg ikke. Er alle svigerinner sånn,eller er det bare henne som er helt skrudd?? Noen som har noen innspill, evnt råd om hva jeg bør gjøre? Er rimelig lei av å ha henne hengende over meg sånn som dette...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Hun høres veldig sjalu ut. Sjalusi er en farlig sykdom,når den blir sykelig. Snakk med broren din. Og kanskje kan dere treffes bak hennes rygg, avogtil?Hun er sykelig sjalu,og hun trenger psykolog høres det ut som. Hadde ikke taklet å leve under sånne forhold.
Candy girrrl Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Nei kjære vene.. Du må ikke tro at alle svigerinner er sånn. Er du helt vill? Hun hørtes sjalu/psykopatisk ut. Hadde jeg vært deg hadde jeg unngått henne fullstendig samtidig som jeg ville prøvd å få kontakt med broren din igjen. I all hemmelighet. Sykt.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 herregud!syns absolutt du skal prøve å få kontakt igjen men ikke i hemmelighet! det er jo broren din og du skal ikke måtte treffe han i all hemmelighet altså.men en sak har jo flere sider og det kan jo hende du også har vist henne litt misnøye uten at du er så klar over det men nok til at ho har oppfattet dette og gått litt i forsvar og vært redd for å miste typen sin.da tenker jeg i forhold til at du har/hadde ett tett bånd til han.kan hende du var litt sjalu til og begynne med også;-)hehe jeg har opplevd dette. men hvis ho gjør det ho kan for å ødelegge livet ditt så går ho uansett for langt og skal ikke aksepteres. når jeg ble sammen med sambo så skjedde dette og det var søstra til sambo som var litt grinete på meg.hans familie er også veldig tett og jeg og sambo fikk et veldig tett forhold med en gang noe søstra ikke likte så godt.jeg valgt å overse det ettersom hu ikke prøvde å ødelegge. vi er som søstre nå og det var faktisk slik at jeg ble en smule sjalu når hu fikk seg type;)hehe
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg må bare kommentere en ting; jeg ble overhode IKKE sjalu da han ble sammen med henne. Han hadde levd ganske hardt i en periode,og hun virket som en klippe for han akkurat da. Så jeg var ikke annet enn lykkelig over at hun tok tak i han og dro han opp av søla,for å si det slik. Det var virkelig godt å se han lykkelig igjen. Men han har sagt flere ganger til meg at han er veldig lei av forholdet,men ikke tør å avslutte det.. i stedet har han skaffet seg en jobb hvor han er mye vekke.. Jeg har prøvd å¨få kontakt med han,men han svarer meg aldri på tlf eller melding. Har vurdert å besøke de,men tipper da at jeg bare tråkker å baret... så det har jeg bare lagt på is. Lurer virkelig på hvorfor han ikke vil ha noe med meg å gjøre lenger. Har hun sagt noe, løyet til han om meg ,og dermed satt han opp mot meg? eller har hun rett og slett gitt han et ultimatium, slik som både jeg og resten av familien min tror? hun er jo i stand til litt av vært denne madammen. Det som er det værste er at begge sider har et barn hver oppi dette her,og jeg synes det er veldig trist at de ikke får ha samvær med tante/onkelen sin, bare fordi foreldrene har en konflikt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... hadde jeg bare visst hvorfor han ikke la seg høre fra... føler kanskje han står mellom barken og veden... =/ han er av typen som lett lar seg rive med ,og er vel kanskje litt uten ryggrad dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå