Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Som har erfaring med DBS kombi vogn?? Eller SImo kombi vogn?? Er dere fornøyd, og er de til å anbefalles?? Eller har dere andre barnevogner og anbefalle?? ¨ Syntes det er vanskelig og velge vogn jeg....
Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 prøv www.barnevognguiden.no Selv har jeg hatt emmaljunga edge duo og var fornøyd, spesielt fordi baggen var stor. Denne gangen har jeg kjøpt tre-hjuling - teutonia spirit s3 eller hva den heter. Fordi jeg ønsket en litt nettere sportsvogn.
gullegget Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg hadde Simo kombi til mine to første. Jeg var veldig fornøyd. Eneste at bagen er liten, så jeg ville heller valgt duo. Ville prøve noe annet nå, så da ble det Emmaljunga mondial duo. Det sto mellom Emmaljunga og Simo hos meg denne gangen.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Takk for svar... Fikk høre at babyshop har kombivogna på tilbud nå, så derfor jeg lurer litt...
M*A*S*H* Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Duovogn hvis vinterbaby (skal ha perioden 0-6 mnd i vinterhalvåret) og kombi hvis sommerbaby. Mitt beste tips:-) (pga str på bagen og alt vinterstyret/pose etc) Simovogna er blytung men stabil og meget god å trille. Ikke noen typisk kjøpesentervogn, men utmerket turvogn. Ikke så lett å klappe sammen om du skal ut og inn av bilen hele tida. Jeg er fornøyd jeg, men nå skal det sies at jeg ikke har prøvd andre vogner da. :-D Den har stor bag og det liker jeg aller aller best. Hadde fin plass til både sauefell og dunpose i vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå