Miss Dynamite Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 er 14+4 og har en stund kjent livmora ganske så bra! vel, kjente idag, og føler den nesten ikke!!! er det grunn til bekymring? kanskje jeg bare er dum men...
M*A*S*H* Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Ja nå er du litt dum;-) Livmora di titter ikke egentlig godt opp over bekkenkanten på enda en stund, slapp av du, og tenk på noe gøy;-) Som at det vokser et lite frø i magen din!
Miss Dynamite Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 heh ja litt dum ja..Hmm... vel, den har ialfall tatt en tur over bekkenet iallfall over en uke... derfor jeg tenkte slik =)
M*A*S*H* Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Man får ganske mange rare bekymringer når man er gravid. Dessverre er det også normalt;-) Lykke til, babybenz. Gled deg til du kjenner krabaten røre seg inni der. DET er moro det:-D
Miss Dynamite Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 gleder meg masse så =) Tusen takk!!
ChellBell - har født! Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Etter uke 12 kommer livmoren opp av bekkenet, så det stemmer nok det at du har kjent den. Men livmoren er også tøyelig og bevegbar så det kan godt hende den har beveget litt på seg og befinner seg et sted som gjør det litt vanskelig å kjenne den. Har opplevd det samme selv. Ingen grunn til bekymring! Du kjenner den sikkert snart igjen )
Miss Dynamite Skrevet 29. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2008 får håpe på det ChellBell =) har blitt sykemldt ut svangerskapet også så .... ekstra god tid til å "bekymre seg" ehe..
*Super*Mamman* Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Det kan godt være livmoren du kjenner ja. Kjente min veldig tydelig allerede i uke 15, da gikk den faktisk overl navlen, og symfysemålet var hele 25 cm... !!!!!!!!!!! ( legen trodde det kunne være flere bebier der inne, eller at jeg var lengre på vei, men neida.. bare stoooor livmor, hehe).. Masse lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå