Gå til innhold

Ang Hipp sine middagsglass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min brekker seg av all Nestlè sine glass! (grøten deres godtar han da)

Jeg kom over en tråd her inne om at hipp hadde tilsatt sukker i maten sin for at barna skulle like deres mat best. Tror dere det er noe i dette? Så rart at gutten min bare vil ha hipp liksom.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke om det er sukker som er greia. men jeg synes det smaker mer av maten til hipp. nestle er rimelig smakløse i forhold. min spiser ihvertfall kun hipp og kommer jeg med et annet glass så spytter han det ut med engang. eller så spiser han med en stor rynke på nesa noen få skjeer kun fordi han er dritsulten. også hyler han heeelt til jeg har ordna en stooor flaske mme som unnskyldning for å ha fora han hundemat...

Skrevet

synes det er litt rart, for alle glassene vi har prøvd fra hipp syntes jeg smakte litt søtt.... men så liker han ikke hipp da, mest glad i småfolk når han spiser matglass:)

Skrevet

Hmm! Merkelig dette!

Skrevet

Det er ikke tilsatt sukker i deres middagsglass. Det sukkeret som finnes kommer naturlig fra frukt og grønnsaker

Skrevet

Hipp bruker jo økologiske grønnsaker! Kan jo hende at det smaker mere søtt av det da! Jeg synes ihvertfall de økologiske gulerøttene er mye bedre enn de vanlige

Skrevet

HiPP barnemat er den eneste produsenten som aldri har hatt sukker i noen av middagsrettene eller frukt pureene sine.. ( tidligere hadde Nestle sukker i sin mat, men de gjorde om oppskriftene sine og tok ut sukkeret i 2005. råvarene til HiPP er 100 % økologiske, og det er grunnen til at maten deres smaker mer og bedre enn andre merker.

HiPP har også en miljøvennlig profil, maten produseres i Tyskland, og den fraktes til Norge via jernbane istedet for trailere, for å spare miljøet :-)

Skrevet

Det var det samme med gutten min når han begynte med middag, brakk seg av nestle glassene, men hipp sine gikk ned på høykant!

Prøvde å gi han nestle i nyogne, og til slutt spiste han det og:)

Jeg tror det har noe med at hipp sine går lettere ned svelget, mens nestle var litt for tørt for den "sære" ganen til gutten min:)

Skrevet

Hipp er økologisk og om du går inn for å prøve ut økologiske matvarer kontra vanlig mat selv vil du nok oppleve at det smaker bedre.

Har to barn som absolutt foretrekker det økologiske.

Skrevet

det er jo bare å lese på innholsdfortegnelsen.. jeg lurte også på hva det var., siden han BARE likte hipp maten. men det smakte jo mye bedre, den smakte faktisk middag, ikke bare gusj.. føler hipp glassene er mye bløtere i konsistensen også, nestle sine var så "tørre" liksom.

Skrevet

ville bare opplyse om SMÅFOLK sine glass.... vi bruker de innimellom,men de er faktisk tilsatt salt....

Sånn at dere vet det ihvertfall....

her er HIPP best:) men det er jo så lite utvalg av de. blir jo de samme middagene hele tiden:(

(men lager litt selv og da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...