Gå til innhold

Dere som har bygget hus...


Anbefalte innlegg

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Hva var katalogprisen på huset?

hvor mye kostet det totalt, uten tomt?

Hvor mye gjorde dere selv?

hva var ikke inkludert i katalogprisen?

hvilket selska kjøpte dere huset fra?

 

 

hehe, mange spørsmål her, men vil se hva som lønner seg hvis vi skal fortsette å bo i bergen, eneboliger har sinnsvake priser her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 225 000,-

2,4 mill (tomt 630 000,-)

Vi malte, la gulv, monterte kjøkkeninnredning,murte grunnmur, la fliser i kjelleren.

Ikke inkl. Fliser på bad og vaskerom. Badromsinnredning og dusjkabinett/badekar.

Fulgte bare med toaletter og servant.

Det var bare 50 elektriske punkter med.

Og et minimum av rørlegger jobb.

Så da kom det et tillegg på elektriker. på 197 000,-

og ekstra rørlegger på 60 000,-

Det hadde blitt enklere å skrive hva som var i katalogprisen.. For det var mindre enn det som ikke er inkl.

Firmaet vi brukte selger ikke hus der hvor dere bor, og det skal du bare være glad for:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...