Gå til innhold

Har alle gravide her tatt blodprøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å bekrefte graviditeten altså?

Jeg har tatt tre tester nå som alle er positive, og legen sa det var unødvendig med blodprøve...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tatt det for å bekrefte graviditeten. Tror ikke det er vanlig heller når testen er positiv, for de testene er jo sikre.

Skrevet

tok faktisk blodprøve hos legen, men tror det var mer for generell sjekk. tok tisseprøve og test hos min lege, i tillegg til mine tester

Skrevet

Nei, det har jeg ikke gjort. Men vet det er noen som gjør det med få dagers mellomrom for og sjekke økningen av hCG hormonet. Men tror det er mest de som har fått svakt svar på graviditetstest, evt hatt blødninger tidlig i svangerskapet...!? Uten at jeg er ekspert :) hehe.. Men vanlig blodprøver for og sjekke hiv og sånne ting, det tok jeg på første sjekk hos jm :) Tre glass..grøss!

Skrevet

jeg tok ikke no blodprøve. tok bare urinprøve test ja. de regner jo med at de er meget sikkre! sjekka mot antistoffer på første kontroll da, da var det blodprøver så det holdt...

Skrevet

Jeg tok ingen blodprøvde og heller ingen urintest.Jeg tok selv bare én graviditetstest og de tok mitt ord for det at jeg var gravid :)

Skrevet

eg tok blodprøve selv om di viste at eg var gravid, skal sikkert sjekke andre ting oxo:)

Skrevet

de tar ikke blodprøve for å sjekke om du er gravid. de tar blodprøve for andre ting. sjekker om du har hiv og div andre ting... husk på at det er lurt du har et blodprøvebevis på deg sammen med gravideskjemaet... kjekt å ha ;)

Skrevet

tok ikke blodprøve for å få bekreftet graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...