MartheMor+Lillegutt Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 For å bekrefte graviditeten altså? Jeg har tatt tre tester nå som alle er positive, og legen sa det var unødvendig med blodprøve...
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg har ikke tatt det for å bekrefte graviditeten. Tror ikke det er vanlig heller når testen er positiv, for de testene er jo sikre.
C@milla *EMIL* Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 tok faktisk blodprøve hos legen, men tror det var mer for generell sjekk. tok tisseprøve og test hos min lege, i tillegg til mine tester
lille spira Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Nei, det har jeg ikke gjort. Men vet det er noen som gjør det med få dagers mellomrom for og sjekke økningen av hCG hormonet. Men tror det er mest de som har fått svakt svar på graviditetstest, evt hatt blødninger tidlig i svangerskapet...!? Uten at jeg er ekspert hehe.. Men vanlig blodprøver for og sjekke hiv og sånne ting, det tok jeg på første sjekk hos jm Tre glass..grøss!
Edelweis Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 jeg tok ikke no blodprøve. tok bare urinprøve test ja. de regner jo med at de er meget sikkre! sjekka mot antistoffer på første kontroll da, da var det blodprøver så det holdt...
ChellBell - har født! Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg tok ingen blodprøvde og heller ingen urintest.Jeg tok selv bare én graviditetstest og de tok mitt ord for det at jeg var gravid
Jente2011 Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 eg tok blodprøve selv om di viste at eg var gravid, skal sikkert sjekke andre ting oxo:)
Nurket.21.12.09 Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 de tar ikke blodprøve for å sjekke om du er gravid. de tar blodprøve for andre ting. sjekker om du har hiv og div andre ting... husk på at det er lurt du har et blodprøvebevis på deg sammen med gravideskjemaet... kjekt å ha
Lille trille satt på hylle Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 tok ikke blodprøve for å få bekreftet graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå