Gå til innhold

Jeg er så forvirret nå (ang Eggløsning)

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Jeg bruker alltid å bli så støl i magen like etter El.

Nå har jeg testet siden lørdag.Jeg fikk bare negative tester.Men så i går fikk jeg sånn støl mage,har det i dag også! jeg tok testene om morgenen.Da jeg ble så støl i magen kom jeg på at "tenk vis El var på ettermiddagen da",at jeg burde testet på ettermiddagen istedenfor.Men så tok jeg og testet i dag likevel selv om jeg var 100% sikker på at jeg hadde hatt El,og fikk Positiv test! Skjønner ingenting jeg..

Er det andre som bruker være støl i magen like etter El?

Hva i huleste var det som gjorde at jeg ble støl i magen FØR El da?? Aldri skjedd før!

jeg har også vært VELDIG trøtt i litt over 1 uke nå,helt utrolig sliten! Og i dag har jeg også vært litt småkvalm.og FRYKTELIG plaget med halsbrann de par siste dagene.Trodde kansje jeg var gravid jeg..Men men..

Videoannonse
Annonse
Gjest Trollbundet
Skrevet

Glemte å nevne at jeg har fått et par kviser også,det har jeg hatt i over 1 uke nå og er ikke vant til kviser! Og ømme bryst har jeg hatt siden forrige pms..

Skrevet

For det første.....du har trolig ikke eggløsning samme dag som testen er positiv, den skjer først 12-48 timer etter positiv test, og egget lever deretter i ca 24 timer. Men når det er sagt så er det anbefalt å teste på ettermiddag fordi man som oftest har LH stigningen da.

Men kan hende du blir støl i magen før EL da, og ikke etter. Den kroppen kan nemlig lure oss litt av og til.

Gjest Trollbundet
Skrevet

jeg vet at El ikke er den samme dagen som positiv test,skrev det bare litt feil:=).

Rart jeg aldri har vært støl i magen FØR El før da.Bruker alltid å bli det like ETTER!

Bruker du å være støl i magen i den perioden? Når da? Før eller etter?

Skrevet

Jeg har alle symptomer på EL fra 4-5 dager før, etter EL merker jeg ingenting

Skrevet

Ta en graviditetstest, da! Positiv el-test kan vel være samme som positiv graviditetstest om du er heldig:)

Gjest Trollbundet
Skrevet

jeg vet ikke om det er noen vits med G.test,jeg har jo tatt El-tester siden lørdag,men har jo ikke fått positiv før i dag da.Hvis jeg hadde vært gravid hadde jeg vel fått positiv El-test Hver dag da,er det ikke sånn???

Skrevet

jo, du har vel rett i det. Angående forvirringen din,, er det nok muligens kroppen som spilelr deg et puss. Det skjer visst titt og ofte med prøvere;) Pust ut og tenk på noe helt annet 8lettere saagt enn gjort...;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...