Gjest Trollbundet Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg bruker alltid å bli så støl i magen like etter El. Nå har jeg testet siden lørdag.Jeg fikk bare negative tester.Men så i går fikk jeg sånn støl mage,har det i dag også! jeg tok testene om morgenen.Da jeg ble så støl i magen kom jeg på at "tenk vis El var på ettermiddagen da",at jeg burde testet på ettermiddagen istedenfor.Men så tok jeg og testet i dag likevel selv om jeg var 100% sikker på at jeg hadde hatt El,og fikk Positiv test! Skjønner ingenting jeg.. Er det andre som bruker være støl i magen like etter El? Hva i huleste var det som gjorde at jeg ble støl i magen FØR El da?? Aldri skjedd før! jeg har også vært VELDIG trøtt i litt over 1 uke nå,helt utrolig sliten! Og i dag har jeg også vært litt småkvalm.og FRYKTELIG plaget med halsbrann de par siste dagene.Trodde kansje jeg var gravid jeg..Men men..
Gjest Trollbundet Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Glemte å nevne at jeg har fått et par kviser også,det har jeg hatt i over 1 uke nå og er ikke vant til kviser! Og ømme bryst har jeg hatt siden forrige pms..
Babyønske �� Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 For det første.....du har trolig ikke eggløsning samme dag som testen er positiv, den skjer først 12-48 timer etter positiv test, og egget lever deretter i ca 24 timer. Men når det er sagt så er det anbefalt å teste på ettermiddag fordi man som oftest har LH stigningen da. Men kan hende du blir støl i magen før EL da, og ikke etter. Den kroppen kan nemlig lure oss litt av og til.
Gjest Trollbundet Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 jeg vet at El ikke er den samme dagen som positiv test,skrev det bare litt feil:=). Rart jeg aldri har vært støl i magen FØR El før da.Bruker alltid å bli det like ETTER! Bruker du å være støl i magen i den perioden? Når da? Før eller etter?
Babyønske �� Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg har alle symptomer på EL fra 4-5 dager før, etter EL merker jeg ingenting
Cybele Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Ta en graviditetstest, da! Positiv el-test kan vel være samme som positiv graviditetstest om du er heldig:)
Gjest Trollbundet Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 jeg vet ikke om det er noen vits med G.test,jeg har jo tatt El-tester siden lørdag,men har jo ikke fått positiv før i dag da.Hvis jeg hadde vært gravid hadde jeg vel fått positiv El-test Hver dag da,er det ikke sånn???
Cybele Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 jo, du har vel rett i det. Angående forvirringen din,, er det nok muligens kroppen som spilelr deg et puss. Det skjer visst titt og ofte med prøvere;) Pust ut og tenk på noe helt annet 8lettere saagt enn gjort...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå