Gå til innhold

trenge litt hjelp av noen jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

dama til broren min tok en digital gr.test for noen dager siden som viste "gravid", igår på dagen fikk hun litt blod på papiret når hun tørket seg. på kvelden så va d ikke noe mer blod, men hun tok en ny test som viste "ikke gravid", hva vil dette bety? har hun mistet? hun mistet for litt over 2mnd siden så hun vet ikke hvor langt hun kan være.. jeg ville sagt at d va festeblødning hun hadde, men når testen viste neg så er jeg itvil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm,kansje ringe legen eller legevakta å spørre,hørtes litt merkelig ut

Skrevet

hun har snakkt med legen, men di sa at di ikke viste noe.. trodde legen skule vite sånt jeg..

Skrevet

Hei, skjønner dere blir forvirret. Hvor langt på vei skal hun isåfall være? Hun er mest sannsynlig gravid, men at egget ikke klarte seg eller at det klarte seg men at hun produserer sent hcg. Slik at testene slo ut forskjellig. Eller at testen faktisk viste feil. Pr. definisjon så har hun ikke mistet hvis hun er mindre en 5 uker på vei. Da kaller man det bare at mensen er kommet, men at det kanskje var et egg som var befruktet der som kankje ikke klarte seg. Tror hun bare må vente å se om det kommer mere blødninger. Har ingen kloke ord å komme med. Håper hun er gravid og alt er iorden. Føler med dere. Veldig nervepirrende å gå å vente slik. Lykke til!

Skrevet

hun kan jo ta blodprøve hos legen å se om det er noe hcg i blodet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...