40år og vil ha barn! Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Hei. Er 4uker på vei. Nett fått positiv test. har ikke andre symptomer enn ømme bryster og ryggvondt. Er bekymret over ryggsmertene da jeg hadde slike ryggsmerter før jeg mistet i uke 6 sist.. Er det noen av dere som vet om det kan være i orden alt fordi om en har vondt nede i ryggen?????? Glad for svar.. Hilsen bekymret nygravid
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg har hatt det slik med alle mine svangerskap og halt har gått fin=) Lykke til!
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 jeg hadde skikklige mens smerter og vondt i korsryggen til jeg var ca 6 uker på vei. det hender at jeg har vondt i ryggen og magen enda vis jeg er sliten.
40år og vil ha barn! Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 ok, takk for svar... - får håpe det er hormonene som har utløst ryggvondte..
HH72 Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har det også, er nygravid som deg. Pluss mensmurring. Omtrent som ved mensen og det har jeg hørt flere steder kan være helt normalt.
soleia Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Hei! Var då veldig hyggelig å sjå deg her inne! Gratulerer! Eg vert fortare sliten og stiv nede i korsryggen no når eg er gravid. Kryssar fingrane for at alt skal gå bra med deg denne gongen! Beste helsing
Linerla Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Hei! Leste disse innleggene først nå. Takk, var også gode råd til meg.. Har skikkelig vondt nede i magen, mensmurringer. Ingen andre symptomer, foruten pos test. Den var først pos etter ei uke etter forventet mens og :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå