Trollmor m/ trolljente Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg har prøvd å få en urinprøve av min datter i dag med en slike pose man klistrer på, men hun slår seg helt vrang og nekter å tisse. Jeg skjønner det jo godt, kan ikke være behagelig med den posen. Nå er legekontoret stengt for dagen så det jeg lurer på er om hvis jeg nå er heldig at hun endelig tisser litt i den posen, kan jeg da oppbevare den til i morgen å levere den da?
tarzanjenta Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 vi har også slitt uttallige ganger med den der posen. Håpløs patent når man har jenter. Men det finnes andre muligheter.... Vi pakket inn bærta i plastfolie oppi bleia og klarte å samle noen edle dråper inni der etter en liten stund. En annen gang anbefalte de på legevakta at ho kunne gå uten bleie å eventuelt tisse på gulvet, så bruke en engangssprøyte å suge det opp. Vi var litt bekymra for melis, havregryn og syltetøy i urinen.... Men alle slike ting ville de se bort i fra sa hun på legevakta. Så lykke til! Kanskje du kan levere urinprøva på legevakta i kveld om du får det til?
Trollmor m/ trolljente Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Endelig kom det littegrann oppi posen! Hva man ikke får til med "traktor Tom - dvd'en" hehe =) Skal ringe legevakten i kveld å høre hva jeg skal gjøre, ta vare på eller kaste. Har ikke bil så kommer meg ikke avgårde for å levere den selv hos legevakten. Mener å lest om at noen har oppbevart urinprøve i kjøleskap over natta pga lite samarbeidsvillige barn, kan bare ikke finne tilbake hvor jeg leste det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå