Gå til innhold

maltekstrakt i mme .nan.


Anbefalte innlegg

Skrevet

pappa fortalte meg at jeg fikk det på smokken g i flasken min da jeg var lita.Jeg har testet det ut men usikker på om det hjelper.Bærsjen er iallefall heeelt grønn..noen med erfaring med malt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan ha malt i en flaske om dagen, er greit å teste siden det er mange som får hard mage av mme og det er ikke gøy..

 

da blir avføringen veldig vond å få ut.. har ikke noe med farge å gjøre :)

Skrevet

Trodde man brukte malt for at barnet ikke skal få hard mage, men få ut bæsjen. Ikke fordi at bæsjen er grønnlig.

 

Blander malt i det varme vannet så det løses godt opp før jeg har i pulver. En flaske om dagen.

 

Jeg gir mme bare 1 gang om dagen ammer ellers, og da kommer det stort sett altid bæsjebleie. Deilig siden det ikke altid gjør det med mm. Han har tendens til hard mage..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...