mamma3*august Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Tror det var det som var nicket ditt...Du ga meg hvertfall gode råd om setefødsel. Du hadde vært gjennom en selv, med postiv erfaring. Ville bare si tusen takk for gode råd hvertfall...jeg var inne på kontroll på sykehuset og fikk beskjed om at bekkenet var stort nok, og jeg hadde bestemt meg for å gå for setefødsel..men nå har lillenurket i magen snudd seg, så da blir det vanlig hodeleie-fødsel =) Hvordan går det med deg? Hvor langt har du kommet nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå