Gå til innhold

Femina?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det var det som var nicket ditt...Du ga meg hvertfall gode råd om setefødsel. Du hadde vært gjennom en selv, med postiv erfaring.

Ville bare si tusen takk for gode råd hvertfall...jeg var inne på kontroll på sykehuset og fikk beskjed om at bekkenet var stort nok, og jeg hadde bestemt meg for å gå for setefødsel..men nå har lillenurket i magen snudd seg, så da blir det vanlig hodeleie-fødsel =)

 

Hvordan går det med deg? Hvor langt har du kommet nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...