Myra Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 som er i 1. trimester, har dere planer om å gå på BIM-treff etterhvert? Har tenkt å gå, men synes det er litt tidlig ennå, er bare i uke 10.
Lone27 Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 joda ei sjel i hvertfall nei jeg synes nå det enda er tidlig ,hva går det ut på da ??
Myra Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 Det er bare et koselig treff med andre gravide. Man blir jo gjerne ltit i sin egen verden og trivelig å treffe likesinnede. Gjerne spise litt og skravle om alt og ingenting. Gå inn på BIM-treff sidene og se. Var på treff i mitt forrige svangerskap og knyttet kontakt med mange koselige mødre. Når har du termin da?
Lone27 Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Har da regna ut selv at jeg har termin i slutten av nov beg av des ca... enn du da ? joda er nokk koselig å treffe noen som også er i samme stiuasjon og ikke minst når man går i permisjon. men føler ikke at det er noe enda for meg..
SisteGullIMagen Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 hei hei!!! fra tromsø æ.... :9 bli gjerne me på BIM treff... kjenne ingen som e gravid nu, så det hadde vært koseli å møtt noen... æ e i uke 11+2 så e klar om få daga
Gjest Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Hei! Jeg vil også på bim-treff her i tromsø etterhvert! Er nå litt uti 12 uke, men tenkte ha is i magen noen dager til. Hittil har jeg ikke turt å kjenne på følelsen med å være gravid, og det er heller ingen i familien eller vennekretsen som vet noe enda. Kjenner heller ingen andre gravide her i Tromsø og vil veldig gjerne bli kjent med noen, men jeg tenkte jeg skulle bli litt mer gravid først, om dere skjønner hva jeg mener :-)
Lone27 Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 skjønner deg veldig godt ,for sånn har jeg også det for tiden,man e usikker en dag også er man sikker en dag.. tørr ikke helt stole på den testen ,men nå skal jeg nu til legen på mandagen så det gleder jeg meg til eller gru gleder meg. men når vi nu bli litt mere gravid så hadde det vært koselig å møtt noen i samme situasjon og noen som e like langt
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Jeg tror jeg etterhvert kommer til å dukke opp på et og annet treff som blir satt opp på BIM-treffsiden. Også går det jo an å oppfordre til treff for oss som er omtrent like langt på vei også? Håper vi ses :-) Lykke til hos legen!
Lone27 Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 ja det hadde vært noe,vo blir jo å ha nesten lik aldre på ungene så det hadde jo vært gøy ,men selvsagt skal man også være me på noen BIM treff... Takk , har da litt lege skrekk men kanskje jeg får kurrert den nå når jeg går gravid ,blir vel ofte tur dit .
Myra Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2008 Vi får komme med ei oppfordring når vi er kommet over i 2. trimester. Hvis vi er flere "nye" som planlegger å kommer blir man kanskje litt tryggere.
Lille lykke:) Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 Hei ! Jeg er også fra Tromsø, gravid med første barnet:D Hadde vært koselig å treffe andre i samme situasjon ja.. men vil bare kravle meg trygt og sikkert godt over i andre trimester først.... Er bare 7 uker... og dagene snegler seg avgårde.... gid jeg var dobbelt så langt!!
Lone27 Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 ja vi får vente til vi er over 12 uker så kan vi planlegge ett møte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå