Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir sjikkelig irritert!

Min søster va på besøk i går. Voksen dame med 2 barn! Er det mulig! Hun klager på hvordan jeg klær ungen min. At jeg må kle han i andre farger en blå! Klager på hårfargen hans, Og at han har sløve øyner, Og at Navnet Hans er stygt! Sier hun rett ut.

Kanskje bare jeg som er helt teit, men jeg braste ut i tårer når hun va gått:/

Hva sier man til sånt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så tåpelig oppførsel på henne!

Bare overse det, og prøv å ikke ta deg nær av det.

Skrevet

ikke hør på hva hun sier..Sikkert misunnelig, siden gutten din er heeeeeeeelt nydlig...

Skrevet

Jeg har også en eldre søsken med to barn. Hun er så vandt med å få all oppmerksomheten. Da hun er den eneste som har tilføyd barnebarn i slekta, fem til nå.. Og hun er så åpenlyst sjalu at jeg blir helt matt.. Hun tåler liksom ikke at noen syntes datteren min er søt; for det betyr liksom at hun er søtere enn hennes datter.. Og om jeg forteller noe om datteren min, har hun liksom alltid en historie (om sine barn) som topper min.. Haha.. akkurat som dett er en konkurranse! Uff.. 38 år gammel.. jadda..

Ikke hør på søstern. Om hun er like fjern som søstra mi, er det bare å ignorere. Sønnen din er selfølgelig værdens nydeligste gutt, og hun kan bare pelle seg hjem om hun ikke har noe pent å si.

Skrevet

Garantert sjalu på deg :D

Så ikke ta deg nær av det!

Vær gang jeg gir gutten min smokken når han skal sove, så kommer det i fra min søster: isj, det er dumt med smokk. Jeg trodde du sa at han ikke skulle ha smokk.

Det jeg sa før jeg fødte han, var at vi skulle prøve og ikke bruke smokk. Men siden vi fikk en liten som bare ville henge i puppen, så ble smokken reddningen da han var 3uker :D

Å søstra mi har ikke unger selv engang!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...