Gjest Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Hihihi...den sitting bull-isen fra diplom is er jo bare helt sjef!!! Den smaker jo hele barndommen min! *jeeiij* og *mmmmmm*
ღDidrikmamsenღ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Smakte den bare så vidt av tuppa i går jeg, men den var god ja!! Blir nok noen slike i løpet av sommeren
Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 hehehe...alle barna og jeg kommer til å gomle denne i sommer ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå