Gå til innhold

I dag bare _måtte_ jeg handle....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å begrense handlingen litt siden jeg ikke vet om jeg får jente eller gutt, og har endel klær fra førstemann liggende på loftet, men i dag falt jeg altså for fristelsen og kjøpte en nudelig hvit "bamsedress" til bebin. Siden det er termin i oktober så trenger han/hun en varm utedress og den var så fin og pusete med søte små ører på hetten. :)

Kastet noen lange blikk på noen utrolig søte kjoler også meeen...leit hvis det blir en gutt til og han må dra hjem fra klinikken i rosa seleskjørt liksom...hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig=) Hadde vel ikke vært noen hit å kledd en gutt i rosa seleskjørt nei.

Du har ikke hatt UL enda?

Skrevet

Har hatt tidlig UL i uke 12, men da kunne ikke kjønnet avsløres. Skal til ordinær den 20 mai :) -men tror jeg kommer til å vente til 3D ul senere i sommer før jeg kjøper klær som ikke er nøytrale. Der ser man litt tydligere om det er tut eller ikke. Det er jo endel som har tatt feil på den ordinære UL.

(ok, jeg har allerede kjøpt noen små gullsko og en rosa bukse, men det kan jeg jo bare gi bort hvis det ikke er en jente...venter med å gå helt amok til jeg vet sikkert hva det blir :D)

Skrevet

Hehehe oki=) Her har det vært rett de to andre gangene og er 100% sikker på at det er rett denne gangen og=) Så det selv, og 3 stykker har sagt det samme på 2 ulike UL. Så det blir jente denne gangen og,har handlet inn en del rosa ting nå ja=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...