Gå til innhold

Sykehuset i Fredrikstad


Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms
Skrevet

Hei!

 

Jeg er gravid med førstemann, og har ingen kjennskap til sykehuset i Fredrikstad, ikke annet enn visse ting jeg har hørt.

Jeg har hørt at det er 3 fødeavdelinger der, og man må velge hvilken man vil benytte. Jeg vet at det er forskjeller mellom avdelingene, men hvor kan jeg finne ut av dette?

Det er kanskje noe jeg får mer informasjon om når jeg skal på UL der, men er jo litt nysgerrig da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer at det er tre avdelinger, ja. En normal fødeavdeling (B2), en spesialenhet der du havner hvis du har omplikasjoner av noe slag, tvillingfødsel e.l. (B3) og B7 som er jordmordrevet enhet uten annen smertelindring enn akupunktur, lystgass, bad osv.

 

Du kan gå inn på SØF sine sider og søke etter fødeavdeling, så finner du mye info.

 

 

Gjest Mammamoms
Skrevet

Tusen takk skal du ha, Fia!

Skal du føde i Fredrikstad denne gangen? Tror ikke jeg har sett deg i desemberklubben, så du er vel tidligere ute enn meg. Men et spørsmål i den forbindelse kan du kanskje svare¨på, for det glemte jeg da jeg var på første kontroll hos legen. Må vi søke om fødeplass på Fr.stad sykehus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...