Gå til innhold

Hvor mange pappaer legger barnet for natten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 5 mnd som bare jeg kan legge til å sove for natten... Finner ikke roen når pappa skal legge han. Andre? Legger din mann deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappaen pleier å legge lilletuppa på snart 6 mnd, og vi legg storebror (2 1/2) ca annakvar kveld.

Eg må nødvendigvis ta kveldsmaten til jenta (fullammar), så då får pappaen stelle og legge. Greitt at han får litt tid saman med ho, han kjem heim frå jobb mellom 16.30 og 20, jenta legg seg ca 18.30.

Skrevet

Vi bytter på ja, pjokken roer seg faktisk bedre om papsn legger han...

Skrevet

Samme problem her. Jenta mi er også 5 mnd. Mannen min la henne ofte i starten, men nå har hun blitt veeldig mammadalt. Bare jeg som kan legge. Det er slitsomt, spesielt siden hun sutrer og griner og det tar tre kvarter hver kveld. Gleder meg til en frikveld!

Skrevet

Vi bytter også på, varierer veldig. Men ikke altid annenhver dag....

Skrevet

min kjære har lagt vår datter siden hun var en 9-10 mnd...hun vil at han skal legge henne:) pappa jente:) syntes det er koselig,han tar alt kvelds stelle og legger henne, vi sier god natt begge to selfølgelig...har henne hele dagen,godt med en time for seg selv da:)

Skrevet

Sønnen vår er helt utrolig grei når han skal legges for kvelden, jeg er sikker på postmannen kunne lagt ham. Men her er det heller ingen magiske triks som må til da, vi legger ham, gir ham smokken og bamsen og så går vi ut av rommet. Også sees vi ikke før kl 7 neste morgen ;-)

Skrevet

Vi bytter på ca annenhver kveld. Veslegutt er 2 mndr.

Skrevet

Her legger vi mini annenhver kveld. Går mye bedre når mannen min legger, han er mye mer tålmodig og elsker å synge og vugge..

Skrevet

Vi bytter på. Men som oftest er det han som legger begge to, siden jeg bruker den tiden til å studere.

Skrevet

Vi bytter på å legge og det går fint. Men, når han våkner utover kvelden, roer han seg ikke hvis pappaen går inn, selv om han ikke er ute etter pupp. Vi synes såklart ikke at det er greit, så pappaen blir sendt inn først, men det ender som regel med at jeg må inn tilslutt alikevel...

Skrevet

Min mann jobber turnus men når han er hjemme så er det stort sett han som tar kveldsstellet og legger han i senga. Det er ingen problem og sånn har det vært siden dag 1. :) Poden er 7 mnd.

Skrevet

Jeg pleier og gjøre det omtrent hver kveld, (lillepia er 5 mndr)

jeg er mann

Skrevet

Pappaen her legger noen ganger og det går helt fint.

Vanligvis gjør vi det slik at han tar kveldsstellet og jeg legginga (for jeg synes det er kos), men andre ganger bytter vi på slik at pappaen får synge nattasang og bre over dyna også.

Fungerer like godt med begge to.

Skrevet

Stort sett pappaen som legger hvis han er hjemme, og det er han stort sett.

Skrevet

Her legger vi som det passer=) går fint om han legger henne, hun sovner med en gang hun treffer puta, så er ikke så nøye hvem som legger henne=)

Skrevet

Her legger vi henne litt om hverandre, av og til pappaen og av og til jeg...men vi hadde en periode (rundt 5-6mnd alder) hvor hun nektet å bli lagt av andre enn meg...

Heldigvis gikk d over ganske så fort :)

Skrevet

Her i huset pleier vi å ta kvelds-stellet sammen. Syntes det er koselig at både mamma og pappa kan bade og kose med lillegutt. varierer litt på hvem som legger han, som regel annenvær gang. Det går egentlig av seg selv ;)

Skrevet

Pappaen legger henne hver kveld, så lenge han er hjemme da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...