Mlinn86 <3 william <3 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 ENDELIG!! Syns alle andre her inne er enten høygravid eller fødeklare:) hihi...nå er jeg det også) Nå bare gleder jeg meg til permisjonen begynner! Håper det går fort framover nå Gleder oss sånn til å se vår lille skatt:))
reekleim *fødeklar* Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Gratulerer!!! føler som deg at alle er høygravide uten meg, Har 76 dager igjen så det føles som om det er lenge igjen til jeg kan kalle meg høygravid. men vips så er jeg der jeg og (å da har du kanskje født!!! hahaha) lykke til!
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg er også høygravid i dag!!!!!!!!!!!! jippi
Lille Luna Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg har 80 dager igjen til termin (uke 29 nå) og begynner virkelig å føle meg høygravid, selv om jeg ut ifra visse beregninger kanskje ikke er det enda. Høygravid er vel kanskje lik så mye en følelse som ett begrep?;-)
Bastian april 07 + Eira mai 08 Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 40 dager igjen!!!!! Endelig var jeg høygravid å! Da begynner jeg å se en ende på dette... Uansett hvor koselig det er med magen å sparkene å alt begynner jeg å bli lei. Føler jeg snart har vært gravid i to år, (fikk en liten en i april i fjor) Men til slutt er alt verdt det. Lykke til med di siste 40 dagene jenter! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå