Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og i så fall hva? Jeg er så utrolig lei av disse valkene rundt magen som har satt seg fast etter 2 barn på 2 år! Er virkelig ikke noen sofagris (går 8 km hver eneste dag i hurtig temp og trener step/styrke en gang per uke), men kroppen er og forblir like jä...la plösete uansett hva jeg gjör! Hva gjör DU for å få tilbake kroppsformen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går også 8-10 km i rask tempo hver dag, blir skikkelig svett og sliten. Passer på kostholdet i tillegg, så det hjelper på min kropp!! Kg har hvertfall rast av...

Skrevet

Vel...trener vel egentlig ikke..

Men:

- Går tur

- Springer etter to småtroll

- Danser og hopper og spretter med to småtroll

- Graver i hagen med hakke og spade

- Ammer!(kiloene renner av - mer enn ønskelig, men det er en annen sak)

- Også hjelper det å stresse litt før eksamen :-P

Skrevet

Hvordan er kostholdet ditt da ?

Tror det kan hjelpe om du varierer treningen din litt.. Om du gjør dette hver dag og har gjort dette hver dag lenge så er nok variasjon en god greie ;)

Også spise karbo på morgenen for å få igang forbrenningen også ikke noe karbo på kvelden..

Så kan du jo også gå tur før du spiser forkost ? Da begynner kroppen å forbrenne rett fra fettlagrene, istedet for å måtte forbrenne maten først :)

Skrevet

Hi her! Kostholdet er bra synes jeg selv da. Spiser lite/ikke sött på hverdagene og har et normalt norsk kosthold. Spiser muligens for store porsjoner?? TEnkte jeg så smått skal begynne å löpe litt igjen, kanskje det hjelper meg til å få bort fettet! Lei av å se tjukk ut og gruer meg til bikinisesongen. Må vel tilföye at jeg ikke er overvektig, ligger rundt 24, 5 på BMI noen jeg uansett synes er for höyt!

Skrevet

Det kan nok hjelpe ja :)

Som regel så er det intensitet på trening som booster igang..

Og bare så det er sagt så hjelper det ikke å ta situps eller lignende for å få bort mage, som så veldig mange tror.. hehe

Skrevet

Ingen andre som kjemper for å få kroppen tilbake i nogenlunde samme form som för graviditeten?

Skrevet

Jo jeg,kommer ikke i dongribuksene mine lenger... Hjelper d å ut å gå hver dag??? Og hva spiser dere?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...