Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 og i så fall hva? Jeg er så utrolig lei av disse valkene rundt magen som har satt seg fast etter 2 barn på 2 år! Er virkelig ikke noen sofagris (går 8 km hver eneste dag i hurtig temp og trener step/styrke en gang per uke), men kroppen er og forblir like jä...la plösete uansett hva jeg gjör! Hva gjör DU for å få tilbake kroppsformen???
Willy Wonka Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Går også 8-10 km i rask tempo hver dag, blir skikkelig svett og sliten. Passer på kostholdet i tillegg, så det hjelper på min kropp!! Kg har hvertfall rast av...
Psyche Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Vel...trener vel egentlig ikke.. Men: - Går tur - Springer etter to småtroll - Danser og hopper og spretter med to småtroll - Graver i hagen med hakke og spade - Ammer!(kiloene renner av - mer enn ønskelig, men det er en annen sak) - Også hjelper det å stresse litt før eksamen :-P
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Hvordan er kostholdet ditt da ? Tror det kan hjelpe om du varierer treningen din litt.. Om du gjør dette hver dag og har gjort dette hver dag lenge så er nok variasjon en god greie Også spise karbo på morgenen for å få igang forbrenningen også ikke noe karbo på kvelden.. Så kan du jo også gå tur før du spiser forkost ? Da begynner kroppen å forbrenne rett fra fettlagrene, istedet for å måtte forbrenne maten først
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Hi her! Kostholdet er bra synes jeg selv da. Spiser lite/ikke sött på hverdagene og har et normalt norsk kosthold. Spiser muligens for store porsjoner?? TEnkte jeg så smått skal begynne å löpe litt igjen, kanskje det hjelper meg til å få bort fettet! Lei av å se tjukk ut og gruer meg til bikinisesongen. Må vel tilföye at jeg ikke er overvektig, ligger rundt 24, 5 på BMI noen jeg uansett synes er for höyt!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Det kan nok hjelpe ja Som regel så er det intensitet på trening som booster igang.. Og bare så det er sagt så hjelper det ikke å ta situps eller lignende for å få bort mage, som så veldig mange tror.. hehe
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Ingen andre som kjemper for å få kroppen tilbake i nogenlunde samme form som för graviditeten?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Jo jeg,kommer ikke i dongribuksene mine lenger... Hjelper d å ut å gå hver dag??? Og hva spiser dere?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå