Gjest Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Med et lite spedbarn blir det jo litt søl=) Har fått bæsj på håndklær og stelleunderlag. Brukt biotex flekkfjerner, men flekkene sitter fortsatt etter vask=( Noen som vet hva som funker???
Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 cluet er a man skal unngå at flekken fester seg. Med bæsj skal du helst omgående skylle tøyet i KALDT vann. Du skal under ingen omstendigheter bruke varmt eller temperert vann før flekken er vekk. Da blir den nemlig "herdet" og går aldri vekk. Gnikk gjerne flekken med litt håndsåpe eller oppvaskmiddel, til den er så borte som du klarer for hånd. Deretter skal du legge tøyet i bløt i KALDT vann med vaskepulver over natta. -og vips!! flekken er vekk. Nå kan du vaske tøyet som normalt.!! Jeg fikk ødelagt noen babyklær i starten jeg også, og spurte alle jeg kom i kontakt med til råd uten at det hjalp, men jeg kjøpte til sist en bok om flekkfjerning. Og det anbefales det er ikke dumt å ha i hus!
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Tusen takk for fine tips! Musipusi: veldig nyttig å vite!!! tror nemlig det første jeg gjorde var å skylle i varmt vann...
Gjest Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Ja, det var nemlig akkurat dey jeg gjorde også,,....men nå harjeg altså lært og har ikke fått ødelagt noe siden...
Gjest Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Ta deg en tur på helsekosten og kjøp flekkfjerningssåpe, eller gallesåpe (en såpe - to navn). Funker helt fabelaktig. Fukt flekken, gni godt inn med såpe, la virke ei lita stund og vask deretter som normalt. Hvis flekken ikke er helt borte: gjenta prosessen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå