Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg bruker ingenting for tilfellet siden jeg ikke aner hva som er best for meg! HAr tidligere fått beskjed av en gynekolog at jeg ikke bör bruke p-piller mer enn i 10 år siden så mange kvinner i min familie har hatt brystkreft. HVa bruker du? Finnes det prevansjon som ikke inneholder hormoner?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg bruker heller ingen prevansjon siden jeg fikk resept på minipille, men har hørt så mye dritt så har ikke turt å begynne Men du kan jo bruke kobber spiral da, det er jo uten hormoner.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Har en persona som egentlig skal brukes! (er veldig sløv der gitt)!! Det er en maskin som du trykker inn første dag i hver mens, videre i syklusen gir den beskjed når den trenger informasjon og du tisser da på en pinne som settes en hette på og legges i et spor i maskinen. Den gir da beskjed om rød eller grønn dag, samt når du har eggløsning... Har brukt den i mange år, er kjempefornøyd, men er litt dyrt. Du bruker en pakke testpinner til 200 kr pr mnd...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Hvordan fungerer den maskinen da ? Blir det ikke veldig mange dager i mnd du ikke kan ha samleie da, iogmed at sædceller kan leve i 5 dager tenker jeg på..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Er flest grønne dager... Husker ikke helt hvilke dager som er røde anna enn dagen før eggløsning, eggløsningsdagen og dagen etter. Vi bruker kondom på de røde dagene hvis det trengs.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Jeg bruker P-sprøyte.. Veldig fornøyd. Mistet mensen med en gang å ingen plager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå