Clemencia Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg ble egentlig veldig fornøyd over artikkelen jeg fant på babyverden nå! Det har seg faktisk sånn at forskning viser at vi blir lettere gravide i lysere måneder, dvs. i månedene mellom mai og september. Og årsaken er visst at lysmengden påvirker fruktbarheten. Nå handler dette egentlig om assistert befruktning, men jeg håper og tror at om det hjelper fruktbarheten deres, så må det hjelpe oss andre også! :-) Så nå er vi snart komt til mai måned, og da er det bare å hoppe i høyet, og krysse fingrene og ikke beina! ;-) Så får vi se hva engelske forskerer er gode for! Dere kan jo lese selv: http://www.babyverden.no/templates/Article____428.aspx Jeg personlig ble jo litt lettere til sinns, og håper på at jeg slipper å gå så mye lengre å prøve.. 10 pp'er er nok! Så nå håper jeg å se mange "jippiii", "wiiiii", "endeliiiiig" ol. fremover her inne! :-) Good luck!
Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Oh joy! Satser på et kjempestort hurrraaaaaaaa om ikke altfor mange ukene!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå