Inga Bling Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Var med i en spørreundersøkelse i går, og ble spurt om hva jeg mente om følgende regjering KrF, FrP og Høyre. Jeg kan ikke tenke meg noe verre. Kristenfundamentalister blandet med høyre og ekstremhøyre. Hjelp.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Høres nesten like jævlig ut som den vi har nå...det er et valg mellom pest eller kolera etter min mening.. I grunn samme for vår del hvem som styrer, vi har til salt i grøten uansett.
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Er det samma faen for deg fordi du klarer deg?!
Gjest Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg innser at begge alternative har sine fordeler og ulemper for alle....blir det Frp så har de vært i "indirekte" posisjon tidligere og Høyre vil holde dem i line uansett...så verre blir det nok ikke for noen. Uansett så har vi det forbanna godt her i landet....og de som ike har det like godt so gjennomsnittet har det vesentlig bedre enn i de fleste andre land hvis man skal måte fattigdom også... Vi har yttringsfrihet, vi får støtte hvis vi er sjuke, gratis sjukehus, gratis ambulanse, trygder og en minstepensjon.. Vi betaler skatt for felleskapet og har en av verdens beste velferdsystemer... Nok å juble over..ingenting av dette vil forsvinne hvis de "blå" kommer til makta heller....
Cat.68 Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Ehhh, de trur jeg ikke et øyeblikk på. Se bare på Sverige, der har de blå styrt en stund nå og velferdsordningen der er blitt en vits.
tante grusom master of law Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Arbeidsledigheten har gått ned i sverige da....
Kåre Moradi Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Ugla: Hvorfor tror du vi har det så godt i dette landet? Konservativ høyre-politikk?
Gjest Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Ja, delvis faktisk ;-) Jeg tror det er gunstig for AS Norge at de røde og blå veksler på å styre faktisk. Da blir BÅDE nærlingslivs interessene og velferdsordningene holdt i hevd. Samt avgiftsnivået holdt i sjakk, så det er en frdle for oss alle at de holder nærmest "dødt-løp". Det kommer neppe til å skje at det vil bli en lengre periode med enten det ene eller andre her i landet i nær framtid.....forhåpentligvis i hvertfall.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Denne regjeringen er den verste noensinne. Vi hadde det så bra under høyreregjeringen! Jeg har ALDRI hatt det bedre, og ALDRI før er ting blitt gjort , som under den! Vekk med de røde!
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Og måtte frp aldri komme i regjering. Det er farlig , det
Gjest Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 Frp blir kun farlig hvis de får flertall i regjering...HELDIGVIS....og det skjer neppe..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 Og da mener du at vi i norge må ha arbeidsledigheta ned? Den er på ca 2%. Vi trenger faktisk såpass for å holde ting i gang. Vi importerer arbeidskraft så det suser. Vi har ikke bruk for lavere ledighet.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. april 2008 #14 Skrevet 29. april 2008 Seriøst fløyelsgrøten. Jeg tror ikke du husker siste sittende høyre-regjering. Og tar jeg ikke feil mått de gå sånn at landsmoderen kunne komme og rydde opp i rotet deres.
tante grusom master of law Skrevet 29. april 2008 #15 Skrevet 29. april 2008 Mitt svar var til cat, og hadde ingenting med Norge å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå