Gå til innhold

Første besøk hos jordmor :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte liksom ikke det skulle bli så stas, men kommer derfra nå og smiler fra øre til øre!!

Er i uke 15, og hun sa vi godt kunne høre etter hjertelyd, men jeg måtte ikke bli bekymra om hun ikke fant noe. Som regel var det vanskelig å finne så tidlig, sa hun. Men hun hadde knapt lagt den saken på magen min før vi hørte en tydelig og helt jevn hjertelyd. Jammen meg moro!!

Det ER faktisk noen der inne!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er utrolig stas å høre hjertelyden, blir litt mer virkelig d hele liksom! Svevde på rosa skyer hele dagen jeg også etter jeg fikk høre lyden for første gang for en uke siden, da jeg var 13+6=)

Skrevet

Det samme tenkte jeg også etter å ha hørt hjertelyden "Det ER jo liv der inne!:-D"! Det er så spennende, noen som bor der uten at man merker så mye til det enda:-)

Skrevet

Hadde akkurat samme opplevelsen som deg på mandag. Visste at hun skulle prøve å finne hjertelyd, men hadde forberedt meg på at hun kanskje ikke kunne finne den. Men det lille hjertet banket som besatt det, fant det med en gang :) Det var bare den beste følelsen i hele verden (hvertfall helt frem til UL). Kom en liten tåre i øyekroken min da ja :) Klart-man merker jo at det skjer ting med kroppen, men uansett. Det er noen som lever inni magen min :) :) Sambon satt på en stol i rommet, men da vi hørte dunkingen spratt han bort til benken der jeg lå og gliste fra øre til øre han også :)

Tenk at om ca 5 mnd holder vi babyen vår i armene :)

Skrevet

Ja tenk på det!!! Det er heeelt ufattelig at om under et halvt år ligger det en baby i armene våre. Jeg kan ikke tro det:)

Som dere sikkert skjønner er jeg førstegangsgravid, og har ikke kjent noe spark enda, men etter jeg hørte hjertelyd i går ble det liksom mye mer virkelig. Nå gleder vi oss som unger til UL om 3 uker!

Skrevet

Førstegangs her også, men tror det å få høre hjertelyd er spesiet hver gang jeg. Få det bekrefta at det er liv der inne liksom :)

Vi skal til UL om 2 uker vi, gleder oss som småunger på julaften ;) Kan nesten ikke vente! Men nå lever jeg lenge på opplevelsen på mandag da, så der er ikke så uoverkommerlig lenge til likevel. Er hvertfall glad hun fant lyden, det kunne blitt to ufattelig lange uker om ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...