lilla jag Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 hei,hei alle sammen! i 9.pp satt den endelig!er overlykkelig!!!
Nim83 Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Gratulerer sååå mye! Førstemann!? Masse lykke til!
Gjest Mammamoms Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Velkommen, gratulerer og lykke til! :-) Hvor langt er du på vei nå som du sikkert har testet positivt da?
lilla jag Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 takk skal dere ha!er 4 uker på vei med andremann:)
lilla jag Skrevet 29. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2008 gratulerer så mye til deg og,katsi!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå