Gå til innhold

Sover deres barn fortsatt om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 23 mnd sover fortsatt gjerne 2-3 timer på dagen i tillegg til 13 timer om natten. Han går ikke i barnehage enda. Han koser seg i senga si. Men dette er jo ganske mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt som blir 3år i beg av juni og han sover også fortsatt ett par timer på dagen til tross for ca 12 timer om natta... Han er som din, koser seg i senga. Han er i barnehage, men selv der sier de at han har behov for hvilen sin midt på dagen og mange ganger kommer han selv å spør om å få legge seg. Jeg har tenkt å la det fortsette så lenge han legger seg fint på kvelden :)

Skrevet

Gutten vår er 2 år 5 mnd, og sover 1 timer pr dag, og ca 10 timer om natten. Har prøvd å hoppe over sovinga på dagen i håp om at han skal sove lengre om morgenen, men da ble han grinete i 16-tida, og var sur helt frem til kl 20 når han legger seg...

Skrevet

Tulla her er 2 år og 4mnd og har nettopp sluttet å sove på dagtid. Vi måtte bare gjøre det pga at hun ikke fikk sove på kvelden. Sovnet ikke før i 20.30-21 tiden, og var ikke opplagt da hun måtte opp på morningen. Nå når vi har kuttet ut duppen sovner hun greit på kvelden og er opplagt på morningen.

Skrevet

Nei her sover han ikke på dagen. Det sluttet han med da han med litt før han ble 2 år (han er 2,5 år nå), men lurer litt nå som sommeren kommer om han skal få seg en time på øye. De blir jo så slitne og trøtte da varmen kommer.

Skrevet

Hun er 2 år og sover 12 t. pr natt og 1-1,5 t. på dagtid. I bhg. er det ofte hun ikke sover.

Skrevet

Hun er 2 år og 4 mnd og sover ca 2 timer hjemme og litt mindre i barnehagen. Hun sover 12-13 timer på natta, men er en del urolig på natta slik at jeg kanskje er innom henne ett par ganger, da jeg våkner av skrik.

Skrevet

Snuppa er 2 år og sover 1 time på dagen i barnehagen!

Skrevet

Jenta mi er 2 år og 8 mnd og sover p dagtid. Hjemme i helgen blir det 1-1,5 time, i barnehagen blir det fort 2 timer. Hun sovner ofte sent på kvelden så hun trenger nok den søvnen på dagtid.

Skrevet

Jepp. Han er 2 år i dag og sover halvannen time i bhg, noen ganger lengre hjemme (gravid mamma som også er trøtt...hehe). Sover ca 12 timer på natta.

Skrevet

Her har vi akkurat sluttet med soving på dagen... da h*n ikke sovnet før 21-22 på kvelden måtte vi kutte ut dagsovinga.. Legger seg 19, og sover 12-13 timer på natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...