Junijenta - gifteklar:) Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Er det noen som kan anbafale meg et bra sted i oslo? Jeg ønsker å ta hudpleie, legge negler og kanskje noe mer...
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. april 2008 Dytter litt jeg.. noen har vel noen erfaringer....
kokelimonke Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Er ikke veldig ofte jeg har tatt hudpleie, men har vært et par ganger på artesia både for hudpleie og spa, veldig flinke, men dyre.. Der kan du få lagt negler og. Og så har jeg da blitt anbefalt en negledesigner på Tåsen; Clinique de W i en annen tråd her :-)
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 det skal jeg se litt nærmere på.. Takk takk:) er det noe andre som har bra erfaring med å ta spraytan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå