Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du, et spørsmål til deg igjen: siden du sa de hadde hormonforstyrrelser mest sannsynlig, og har sliitt med spotting, og ømme pupper. har sååå problemer med ømme puppe rnå. starter rett etter EL. hår fått påvist en lett forhøyet FSH. hadde du ømme pupper da du ble gravid?? dagene før IKM mener jeg? er så plagsomt altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg fikk ømme pupper som vanlig, ca en uke etter EL. Men de har de siste mnd blitt mindre ømme enn de var tidligere, og ikke over så lang tid heller. Før kunne jeg få ømme pupper rett etter eggløsning og fram til jeg begynte å spotte, da var det akkurat som lufta gikk ut av de. Så for meg har ømme pupper egentlig vært et negativt tegn, men denne gangen også positivt.

Skrevet

jeg har de siste 4-5 mnd fått utrolig ømme pupper bare få dager etter EL ,samtidig som jeg har begynt spotting akkurat 1 uke etter EL. har som sagt høy FSH, ellers er hormonpr bra. skal ta progesteron prøve denne mnd for å se om jeg har EL. har du tatt hormonprøver, mtp dine ømme pupper og spotting? vet du hva det kom av? fått påvist hormonforstyrrelser?

og forresten, når jeg skal forsøke å søke på kysketstre på den danske helsekost siden, kommer det ikke noe opp. også prøvd å søke på det på dansk, og søke på vitus angus..... får det ikke til..:-)

Skrevet

Jeg har ikke vært hos lege og fått påvist noe nei. Jeg har kun antatt det selv. Og vært min egen detektiv på nettet.

Jeg har forresten sendt deg en PM med linkene til kyskhetstre, så du får sjekke postkassen din.

Men bruker du vitus angus får du ikke noe treff. Det må i såfall være vitex agnus, eller agnus castus, evt bare vitex.

Skrevet

tusen takk:-) da skal jeg sjekke det ut.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...