Sabii2 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 hvor skal jeg ta kontakt for svangerskapspenger? hvilke rettigheter har man?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Nav. Rettighetene ligger i om du har jobbet eller ei. Har du jobbet har du krav på penger hver mnd. har du ikke jobbet har du krav på engangstønad som jeg ikke vet hvor mye er.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Du mener svangerskapspenger som i at du ikke kan jobbe?? Da kontakter du og arb.giver fortsatt nav.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Og da er rettighetene at om det ikke er noe du kan gjøre på jobben, så kan du få svangerskapspenger i stedet for å gå sykemeldt. Men du skal ha en temmelig heftig jobb for å få det. (farlig for fosteret ol.l.)
Gjest Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 tenker du på engangsstønad når du ikke har jobbet? den er på 33 000 og du må sende søknad til nav
Scorpiogi Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 svangerskapspenger er det en mottar hvis arb.plassen er uegnet for gravide og omplassering ikke lar seg gjøre. Søknaden ordner du hos fastlegen din, han må skrive under på at du trenger omplassering, så leverer du den til arb.giver. kan ikke arb.giver omplassere sender de det videre til nav. altså, oppsøk legen din...
Scorpiogi Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 jeg mottar forresten sv.skapspenger... er ikke en heftig arb.plass, men tungt for ryggen+pluss noe medisinering i parimaske en ikke bør inhalere...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Og det er heftig, med tanke på å være gravid )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå