Mamma mjaua Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 jeg gjør! huff, er så plagsomt. brenner noe sinnsykt i halsen og det er så heftig ubehagelig. ofte?? når på dagen får dere det oftets? er dte etter noe spesielt dere spiser? hvordan klarer dere å bli kvitt den?
Sharlis Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg har halsbrann delux. Har hatt halsbrann siden jeg var 12 uker på vei. Og jeg kan egentlig ikke spise,: - Sterk mat - Sure ting (syltetøy,godteri,frukt,farris med smak osv) ++ mye mere.. Første graviditeten prøvde jeg halsbrann tyggetabletter som du kjøper på apoteket,.men greide ikke å tygge de..smakte jern å fikk vondt i tennene, og når jeg først fikk de i meg så funka de ikke. Den her gangen har jeg funnet noe som funker som bare det, kan spise hva jeg vil...Så lenge jeg tar middelet etterpå. Så pleier jeg alltid å ta middelet like før jeg legger meg,slik at jeg slipper å slite med å ikke få sove på grunn av halsbrannen:) Det heter Gaviscon (i flytende middel). Du får kjøpt det på apoteket. Lykke til
Värn Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jo tack, nesten hver dag. Jag försöker hålla mig borta från kaffe och stark mat, surt och slat godis. Dessutom har jag ett tips för natten: Höj huvudänden av sängen med hjälp av böcker eller tidningar. Hjälper faktiskt då inte lika mycket magsyra kommer upp i spriseröret!
MiaKristin Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Hei! Titter innom fra 3.trimester. Jeg har slitt med halsbrann en stund. Kommer av for mye kulssyre og sukker hos meg. Og av te. Men jeg har funnet ut at noe så enkelt som melk kurerer det! Ike mye heller, trenger bare ett lite glass så er det over overraskende fort og! Så jeg anbefaler alle å prøve det:)
elin og gutta;) Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 etter litt sterk mat og om jeg spiser potetgull. kan heller ikke spise sent på kvelden.føles som det ikke vil være i magen om jeg legger meg da. tar gaviskon, men det smaker skrekkelig og jeg blir litt småkvalm av det, men det funker sånn passe. og så har jeg en ekstra pute,så jeg kommer litt høyere. det hjelper veldig. har funnet ut at det er værre å ligge på siden enn på ryggen. hadde halsbrann sist og, men syns å huske det kom senere da. hatt det siden rundt 14-15 uker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå