tutmamma Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Vi er i vår familie bare gutter... Jeg har gutter og sambo har gutter. Har et intenst ønske om å få en jente. Prøvde alle kjerringråd på sistemann om at det skulle bli jente men det ble gutt. Misforstå meg ikke, er såååå utrolig glad i de guttene jeg har fått!! Meeen savnet etter jenta er der. Har undersøkt litt med kjønnsbestemt assistert befruktning i utlandet men det er en så stor og dyr prossess...at det frister lite. Er det noen her som vet om andre alternativ som ikke jeg har tenkt på??? Noen med erfaring?
Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Tror det er sånn at det kan være grunner til at noen får bare jenter eller bare gutter....finnes ingenting dere kan gjøre...heter seg at hvis man har kontroll p syklusen og vet når man skal ha eggløsning så skal sjansen øke hvis man har sex 2 dager før eggløsning siden jentespermier skal være med "seigliva" enn guttesperier, gutte spermier skulle vist nok være kjappere og derfor var det større sjans hvis man hadde sex på eggløsningsdagen for å få gutt. Men jeg har sterke tvil til denne "teorien"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå