Smånetta 14.mai Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg fikk stelleveska som jeg bestilte for to uker siden i dag! For en service. De har satt verdien til 30usd og dermed under 200 nkr, og dobbeltsikret seg ved å kalle det en gave og sette på navnet til han som driver butikken. Dermed ingen toll. En Skip Hop stelleveske, som jeg er superfornøyd med til 400 kr!!!!! Dette gikk jo kjempefint! Så lekker og superpraktisk også til halv pris av i babybutikk i Norge. Jommen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå