Deidei Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Idag 29 april skulle jeg hatt ul-termin.. men min store gutt fant ut at han ville ut på mensterminen 20 april istedet. Vi mente selv at den 20 var riktig, og det stemte også... Det ble en lang fødsel på 16 aktive timer, men ut kom en stor gutt på 4240 gr og 53 cm...En grei fødsel uten smertestillende og bare ett lite pyntesting...Nå koser vi oss hjemme og nyter tiden for å bli kjent med det nye familiemedlemmet... Ønsker alle med termin idag masse lykke til, og sender litt fødestøv også jeg da...
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Gratulerer så mye med gutten
Tante Gustava Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Gratulerer så masse med gutten! Jeg bukker og takker for oversendelse av fødestøv, har termin i dag men lite action...
dorthea Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 gratulerer så mye med gutten:)har termin i idag og venter i spenning på gutten vår...men har følelsen av at det blir et mai barn!
2 Gullunger Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Gratulerer masse med gutten! Jeg har termin imorgen - om 10 min! Men... men tror nok helt sikkert at det blir et mai barn, for her skjer det fint lite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå