Gå til innhold

Flere med EL. denne uken...(uke. 18)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk når det er El.-uke så er mannen blitt sjuk.

Frustrasjonen brer seg...

Dette er vår 2 pp. etter MA i begynelsen av februar.

Og rundt meg er det et hav av struttene mager og små nurk. Jeg vet at det er galt å syte slik siden det bare er 2 pp. Men jeg blir så frustrert...ble sååå skuffa når tanta kom sist. Dette er tøffere en jeg noensinne hadde forestilt meg. Hvordan klarer dere alle opp og nedturen??

Krysser fingrene for at det går denne gangen...og for at alle dere andre blir gravide fort=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Tror jeg skal ha EL denne uken... er nå 14 dager etter MA! Men foreløbig bare negative EL tester.. var sikker på at jeg hadde EL nå i helgen.. men tydelig at det har vært feil :/

Merker også det er mange opp og nedturer etter Ma'en... gikk i grunn veldig bra i begynnelsen.. men merker jeg reagerer mer nå enn rett etterpå!! Syns også det er vanskelig å glede seg over når andre forteller at de er gravide noen dager, mens andre dager blir jeg super glad på deres vegne! :S Er mange opp og nedturer ja... håper på at det klaffer for oss igjen denne mnd men har mine tvil på det! Ihvertfall om jeg ikke finner EL!

Tror det føles litt annerledes når man allerede har vært gravid.. jeg var i 10ende uke da jeg mistet og vi hadde begynt å glede oss mye! Nå vil jeg så gjerne ha en liten ny en i magen.. samtidig som jeg gruer meg noe veldig til det skjer! :/

Håper det klaffer for dere denne gangen :)

Skrevet

har EL denne uken,her er det jeg som er syk:( men jeg gir meg ikke for det hehe;)Skal ha en spire!Vil!!!

;)

Dette er vår første pp ;)

Skrevet

Jeg har el ca den 30. april.... Men denne gangen har jeg ikke fått noe spes. el-slim enda... Hmm. Vel, det kommer vel.

Jeg er i min 22. pp, så er også en smule frustrert og lei nå ja.. Heldigvis har jeg snuppa på 2,5 år å kose med enn så lenge :)

Krysser fingre og tær for deg også! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...