Gå til innhold

Sovende hender.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lurer på om det er fler enn meg som sliter med at hendene sovner, og er numne nesten hele tiden. Har fått høre av både jm og lege at det er vanlig og ikke noe å gjøre noe med.

Samboern min fikk masage på jobben her om dagen å hun som maserte hadde sagt at det kunne hjelpe med masage for vi spenner musklene mer nå etter at vi har fått mere å bære å.

Ikke hvet jeg, noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn. Har hatt det sånn 2 av 4 graviditeter. ikke mye som hjalp. Hvis du leter litt lenger ner på siden eller neste side så finnes det en tråd om dette. Vi snakket om det igår. Du blir ikke noe klokere av å lese det men da ser du att vi er fler! Lykke til! Var glad så lenge de bare sover og du ikke har smerte i dem!!!

Skrevet

Ja dette har jeg også undret meg på,, de sovner ganske ofte..(sniker litt inn fra 2. tri jeg...)

Skrevet

Dette heter carpal tunnel syndrom. Er ikke farlig, skyldes av det er økt trykk på nervene i hånda (nærmere bestemt på seneskjedene i håndledda) pga ekstra væske i kroppen.

Det går over når man har født. Tror de som har det riktig ille kan ha glede av sånne avstivningshansker/skinnegreier, men det kan dere jo spørre lege/jm om.

Kan være godt å bli massert litt på av vordende pappaer:-) Og god unnskyldning for litt godt stell når man er gravid og sliten overalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...