Lene86 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Først må jeg bare få si grattis! Og så kommer spm mitt. Hva gjorde dere for at spiren satt? Noen "oppskrift" eller? Send masse babystøv til meg! Har ikm om 10 dager:)
Nina_J Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Hei! Vi gjorde ikke noe spesielt, men jeg har det for meg at det hjelper å ligge med rompa høyt en liten stund etter samleie! (bruke tyngdekraften) Har fungert hver gang for meg ble raskt gravid alle tre gangene. En annen ting jeg oppdaget var å ikke stresse med å bli gravid, bare tenke at det skjer når det skjer, å ikke sitte å håpe og vente så mye! Det kan klusse med både syklusen og kroppen. Sender plenty med babystøv til deg, og håper den satt denne gangen
Lene86 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg er bare i min 1. pp, men håper virkelig den sitter. Passer perfekt å få baby i januar(er student, så hadde vært bra om det kommer en baby mellom to semester) Jeg stresset mer for noen mnd side, men det har sluppet nå. Og det er så GODT! vi kosa ikke hver dag under min fruktbare periode heller. Hadde jeg vært superstressa så hadde jeg nok bodd på soverommet med sambo;) Suuuuuuger til meg babystøv:)
Håperpåbaby. Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Vi prøvde i 2 år før spiren endelig satt, er bare 4+3 idag så helt nytt=) Vi strevde sist oxo, men det vi tror fungerer er at det kun går for ham og ikke for meg når vi har sex i den fruktbare perioden, vet ikke helt hvordan vi kom på den tanken, alle sier jo det motsatte, men vi fikk det for oss at vi skulle prøve det sist, tok da tempen for å finne eggløsning-da vi da gjorde det uten at det gikk for meg, ble jeg gravid-tenkte det bare var en ren tilfeldighet, men siden vi nå har forsøkt i 2 år tenkte vi--vi MÅ prøve det en gang til, selv om det er stikk istrid med alle råd, fikk denne gang pos e.l. test, gjorde det uten at jeg fikk den store O, og vips der satt den igjen-helt utrolig=) =) Har målt temp i flere måneder denne prøvetida + hatt jevlig sex egentlig hele veien, så den burde egentlig ha sittet for lenge siden, men virker som den metoden må til for vår del-veldig rart... Lykke til-sender masse babystøv deres vei!!
Lene86 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 Ja, jeg tror ikke man bør se seg blind på alle rådene som de sier! Men så gøy at det skjedde på den måten da:) Er virkelig spent jeg nå ja! Hoff..blir lange dager frem mot 9 mai..
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 bare ta livet med ro å ikke stress! vi brukte 3 mnd. er 8+3 i dag
Lene86 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2008 Jepp, det er nok det beste vil jeg tro:) Gleder meg til ikm jeg nå. Bli ganske skuffet hvis tr kommer, men håper på det beste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå