Gå til innhold

Sparkesykkel til 5åring!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere kjøpt med to hjul bak, er første sparkesykeklen!

Og hvor kjøper jeg en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han er så gammel hadde jeg kjøpt en med to hjul tilsammen.

De fleste lekebutikker og sportsbutikker har det.

Coop obs averterer med at de har de på salg iallefall.

Skrevet

Du kan sikkert fint kjøpe en vanlig sparkesykkel, siden han er 5 år. Da min gutt var 4 år, brukte han slik vanlig sparkesykkel som bare det. Ikke noe problem. Men han har alltid vært vært tidlig utviklet og motorisk over gjennomsnittet. Men det skulle ikke by på problemer når din er 5 år, da vil jeg tro.

Skrevet

Jeg ville anbefale deg å kjøpe en med et hjul foran og et hjul bak. 5 åringene i bhg hos meg har disse. Bra for balansen, får man det ikke til med en gang, så er det en fin utfordring - den knekkes fort.

Tenkte å kjøpe med to hjul bak til 3-åringen min.

Kjøp iallefall ikke den med 2 hjul foran og ett bak, den er håpløs å svinge med.

Tror de er å få kjøpt stort sett overalt. lekebutikker, OBS, sportsbutikker, Europris ++++

Skrevet

Kjøp vanlig sparkesykkel med 1 hjul framme og 1 bak. Det er ingen problem for ungen å lære å bruke dette. Trur det er mykje verre for oss voksne å lære dette;)

Leikebutikkar, coop, obs osv har slike.

Skrevet

Jenta mi på 3 gar med et jul bak. Hunmå konsentrere seg, men får det bra til, så tl en 5 åring ville jeg kjøpt med et hjul bak, hvis han ikke har spessielle balanseproblemer eller noe sånt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...