Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Åssen hadde dere borda?
Pappas fultreffer :) Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg skal ha hestesko, tenkte det var best da vi ble så få. Ellers så skal jeg gjøre det veldig enkelt med pynt på bordet. Bare noen lys og noen enkle oppsetninger som jeg lager selv.
Franz Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Vi blir ca.25-30 stk,tenkte å dekke langbord eller hestesko til middag.Hvis man har hestesko der alle sitter på "yttersiden" så ser alle alle,hehe bra forklart Men tror det blir langbord hos oss Brudeparet sitter sånn ca.midt på ene langsiden. Vanskelig å se det for seg,mulig jeg endrer plan når bordene dekkes Til kaffen skal vi sitte på småbord,flere forskjellige sittegrupper.
maya123 Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Vi blir 31 gjester og skal ha det i et stort telt i hagen. Så får å få plass til bordet i teltet, så skal vi ha det i sånn E-form under middagen, så skal vi prøve å se om vi kan ha småbord på noe vis til kaffe og fest.
Arb.ledig husmor Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Vi blir 28 tilsammen, og skal ha T-bord... Vi syntes det ble det beste, for ved hestesko kan man ikke snakke sammen med andre enn den man sitter ved siden av...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 Lurer på T-bord jeg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå