Mage Mi Sa Jo Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 jeg er ny her. jeg har vært litt på noen av de andreforummene her men ikke her inne. og her er det jammen meg aktivitet mer enn jeg forventet. så flott.
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Det er få som er så ivrige som prøverne vettu
Mage Mi Sa Jo Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 jeg skjønner dette. det er jo som regel ganske dødt på disse foraene på denne tiden av døgnet. regner med at det er fordi folk er på jobb ol. så derfor ble jeg jo positivt overasket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå