Gå til innhold

Frustrert!!!! HJELP!!!


Thea født feb09. Termin mai11

Anbefalte innlegg

(samme som skravlesiden)

Jeg tok en Clear Blue digital test på lørdag morgen og den var positiv. Har hatt symptomer og tror mens er uteblitt(litt uregelmessig). Samboer hadde bursdag i dag og jeg skulle overaske ham i dag morres med en babybody hvor det står I LOVE DADDY på og en kort fra "babyen" og ta en ny test hvor det da skulle stå GRAVID, men testen var NEGATIV i dag. Hvordan er det mulig!!! Er jeg gravid eller ikke!!??? måtte nøtt til og fortelle det som det var.Ikke like morro som planlagt:( Begge testene ble tatt med morgenurin!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei skjønner godt at du er frustrert ja. jeg har selv hatt 5 negative tester og noen nesten positive.(5år siden og ja jeg var gravid). prøv å ta quick respons test.kanskje ikke hcg en er sterk nok til digital. på quick respons får du jo kanskje en svak strek. det var slik jeg fannt ut at jeg var gravid både nå og for 5 år siden. jeg har alltid noen regler før testing kanske de kan hjelpe??

 

kvelden før testing: minimum mrd væske inntak.helst ikke tisse før jeg legger meg.legge meg tidelig for å slappe mest mulig av.

 

test dagen: tiss heller i en kopp i stede for rett på testen for å være sikker på at den får nok.

 

 

håper noe av dette kanskje kan hjelpe deg også.. lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Var god og høre. Jeg skulle jo fortelle samboer det i dag så jeg har ikke akuratt sove veldig godt eller veldig mye.... phuuu.. Skal prøve og ta det med ro og prøve på nytt i morgen med tipsene dine!!:)

 

TAKK!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...