Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 (samme som skravlesiden) Jeg tok en Clear Blue digital test på lørdag morgen og den var positiv. Har hatt symptomer og tror mens er uteblitt(litt uregelmessig). Samboer hadde bursdag i dag og jeg skulle overaske ham i dag morres med en babybody hvor det står I LOVE DADDY på og en kort fra "babyen" og ta en ny test hvor det da skulle stå GRAVID, men testen var NEGATIV i dag. Hvordan er det mulig!!! Er jeg gravid eller ikke!!??? måtte nøtt til og fortelle det som det var.Ikke like morro som planlagt:( Begge testene ble tatt med morgenurin!
¤mamma¤ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Åh nei så frustrerende!! Stakkars deg. Jeg kan ikke gi deg et svar, men ville bare vise min sympati.... Du må jo gå til legen og få tatt blodprøve. Evt ta nye tester hjemme. Lykke, lykke til hvertfall!
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Takk for det... Er ikke mye smilebånd og dra på i dag nei.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 jeg har hørt at man kan få falsk negativ test emn ikke falsk positiv test. med mindre du går på medisin som produserer hcg. og da ville du vist at du gjorde det. så du er nok gravid men den testen du tok i dag var nok defekt på et vis ta en y en du.
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 Håper du har rett! Noen andre her med erfaringer!!!
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg kan nok ikke komme med så mye innspill jeg heller dessverre, men jeg har også hørt at man kan få falsk negativ, men ikke falsk positiv. Hvis man er tidlig i svangerskapet har man jo ikke så mye av hcg, og dermed kan det bli falskt negativt. Men har man hcg i urinen, og ikke går på medisiner, så tror jeg nok et positivt svar kommer av at du er gravid Prøv med noen flere tester du! Jo flere dager det går, desto mer hcg skal det jo være Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå