Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 ..og babyen var frisk og fin;) har termin 5.oktober nå, så da blir det en oktoberspire;) kunne ikke se kjønnet tydelig. så nå får vi bare vente i spenning;)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Så fint at alt var bra med baby:-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Sånn var vår også, nektet å røpe seg. En liten luring altså Gratulerer med frisk og fin baby. Det er jo det viktigste.
Rascal_4.11<3 Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Så bra alt var fint med luringen deres da det er jo som sagt viktigst Termin dagen etter meg da hvor skal du føde hen? blir jo litt spennende og vente også da..
glad_mama Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 saa bra:) Vi var ogsaa hos UL idag og fikk korrigert termin til 10.okt:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 dollface: skal føde på lister sykehus i flekkefjord;) ja at h*n er rask og frisk er det absolutt viktigste. det gjorde ikke så mye om vi ikke fikk vite det. skal på en UL til, men det er for å skjekke om morkaka ligger som den skal etterhvert, for de lå visst litt lengre ned enn den skulle.. men satser på det ordner seg;)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2008 så gøy=) fikk dere vite kjønnet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå