Gå til innhold

KAN NOEN LEGGE DETTE UT PÅ SKRAVLE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen råd nå.

Jeg er gravid i uke 11, og har kort tid å bestemme meg på. Jeg vet ikke om jeg skal ta abort eller ikke, og jeg vet at jeg ikke kan få svar fra dere om hva jeg skal gjøre... men jeg klarer ikke tenke mer alene nå, og ønsker råd og kanskje erfaring fra andre som har vært i samme situasjon.

Jeg har to barn med samboeren min, på 16 mnd og 4 år. Jeg hadde ikke begynt på p-piller igjen, tenkte jeg ikke trengte fordi jeg ammet og ikke fått mensen tilbake... hadde gått greit til nå, jeg ordnet resept for p-piller, men i siste liten.

Samboeren min ønsker ikke dette barnet pga økonomien og at forholdet skranter. Jeg er egentlig imot abort, men beholder jeg barnet har han sagt jeg må flytte med begge barna. Da blir jeg alenemor til 3, uten jobb.

Samtidig sier han at han ikke har følelser for meg lenger, så jeg vet ikke om forholdet holder i lengden uansett.

Hvilket tanker har dere om dette, alt hjelper....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du aller helst selv da??

Ikke for å være frekk men skal denne lille spiren fjernes for at du og samboeren ikke tok ansvar for prevansjon??

Å være alene med 3 barn er hardt men du vil klare det hvis du går inn for det.

Har selv tatt abort tidligere før jeg fikk barna mine og det går ikke en dag jeg ikke tenker på den lille gutten eller jenta som jeg skulle hatt.

Syns samboeren din skulle ta seg en liten tid i tenkeboksen før han slenger ut slike ord på noe han har vært med på.

Muligens han vil forandre mening når babyen er kommet,det er jo hans kjøtt og blod og.

Forstår fortvilelsen din,håper du finner et svar som er rett for deg.

Skrevet

HI her. siden jeg har lagt denne ut på flere sider, svarer jeg kun på anonymforumet nå. det ble så mye å holde styr på. takk for at du svarte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...