Gå til innhold

Helsestasjonen vår..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skrive et innlegg for å få ut litt frustrasjon her.. Vi byttet helsestasjon for ett års tid siden, og jeg har så og si bare hatt negative opplevelser. Vi som var så fornøyd med helstastasjonen vi hadde, så kommer vi altså hit.. Ettårskontrollen tok jo bare kaka. Jeg og mannen fikk regelrett kjeft av helsesøster fordi vi ikke gjorde som hun mente var best. Jeg vet flere her er uenige i meg, men vi ammet og samsov på natten til jenta vår var rundt ett år. Pga. dette ble vi skjelt ut og kalt dårlige foreldre. Ringte etter dette nedover til helsestasjonen for å bytte helsesøster, og takk og lov for at jeg fikk det. Et lys i tunnelen hvertfall.

Nå bruker vi ikke helsestasjonen ofte, bortsett fra de fa stsatte kontroller. Men pratet ped. leder i barnehagen til jenta vår, som syntes hun "vagget" veldig når hun gikk. Pga. at hun sikkert har sett endel barn opp igjennom årene, tok jeg dette på alvor og ringte hs. De skulle sende meg et brev i posten om time, men ukene gikk og jeg fikk ingenting. Tre-fire uker senere ringer jeg på nytt nede til hs, og de har ikke mulighet for å ta oss inn før i midten av juni! Synes dette virker useriøst jeg. Dersom de har så lite resurser bør de jo gjøre noe med det. Kan jo ikke gå ut over barn. Makan...

Er det slik med deres helsestasjon også, at dere må vente så lenge på time?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat i det tilfellet hadde jeg heller bestilt en legetime, tror jeg.

Skrevet

Spurte sekretæren om det var helsestasjonen eller fastlegen som tok seg hånd om slik, og hun var ikke sikker. Føler at helsesøster og barneleger har mer kompetanse enn fastlegen på akkurat det der.. Jeg har selvfølgelig bestilt time til fastlegen. Neimen om jeg venter til midten av juni..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...