Mine <3<3<3 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Og hvorfor akkurat da? Selv fortalte jeg det etter ul i uke 19. Har planer om å gjøre det samme med nr 2 (når den tid kommer).
Babykilo Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Fortalte på jobben i uke 12, men fortalte til familie og venner før. Klarte ikke å holde noe sånt hemmelig... :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Når vi fant det ut, 6 uker på vei.. Hvorfor? Fordi vi ville dele gleden med alle rundt oss =) På jobben fortalte jeg det i uke 8, da vi hadde smitte-rom som jeg måtte holde meg unna..
M by M Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Fortalte det til mamma, søster og samboer med engang. Nærmeste venner og familie i uke 8 ca. Vi lurte på å vente, men fant ut at om noe skulle gå galt ville det være godt med støtte fra de nærmeste uansett. På jobben; i uke 14 eller 15 tror jeg det var. Kunne godt ventet enda lenger med å si noe i grunn også.
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 med alle tre: sånn ca 5 mnd på vei. Ville vente til halve svangerskapet var gått fordi vi selv kunne "kose" oss med graviditen. Disktere navn, termin, fødsel o.l uten at alle skulle "blande" seg inn. Vi har mange i familien som gjerne vil si noe om alt;-) Men mine søstre har vært litt snurt over å få vite det så sent...men,men!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Søstrene mine + broren min og mamma og pappa samme dagen jeg fikk vite det selv. Da var jeg 16uker på vei. Mamma var me meg inn til legen så vi fikk vite det samtidig, hehe =) Men noen dager etter døde tanta mi, så vi drøya det 2uker før resten av familien og andre venner fikk vite det. Dessuten var det ikke noe jeg der og da jubla over, var jo ung. Etter den ord UL så jeg helt annet på det, da hadde sjokket og alt lagt seg. Da var det lettere å si det folk
petite fleur Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Til foreldrene mine og søsteren min: 4+5 (samme dagen jeg fant det ut), til venner i uke 8 og til jobben uke 13. Jeg har også familie som "blander seg inn" og har mye å si om alt mulig, men jeg oppfatter det ikke negativt, tvert i mot ;-)
Fire småtroll Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Med førstemann ventet vi til uke 12-13, fordi det liksom er det rette å gjøre, vente til faren for abort er over osv... Men i ettertid kan jeg overhodet ikke se logikken i det, det er jo de første tre månedene en er trøtt, kvalm, uvel, utafor og kunne trenge litt støtte, hjelp og avlastning. Å bli tatt litt hensyn til rett og slett. Nærmeste venner og familie ville jeg jo uansett fortalt om en abort til også.. Så med de to neste fortalte vi det nesten med en gang til de nærmeste.
petite fleur Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Oj, var du så langt på vei før du fikk vite? Hadde du ikke mistanke før da? *nysgjerrigpetra* ;-) (Til vålerenga og daniel)
Gjest Skrevet 29. april 2008 #10 Skrevet 29. april 2008 Jobben fikk vite i uke 6, mamma idet testen ble positiv, venner litt sånn nå og da, og svigers fikk vite her om dagen nå vet neeesten alle det, har bare igjen å fortelle det til tantene og onklene nå, de får antagelig vite det i dag
pøber´n & je Skrevet 29. april 2008 #11 Skrevet 29. april 2008 Fra jeg fant ut at jeg var gravid og en uke framover ca. Det var ikke planlagt, og det ble litt baluba da jeg fant det ut. Derfor fikk alle vite det så raskt.
Hønemor&guttaboys Skrevet 29. april 2008 #12 Skrevet 29. april 2008 Førstemann: uke 12 Andremann: uke 10 Denne gangen: uke 10. Skjønner ikke at folk greier å skjule noe i 4-5 mnd jeg da? Dessuten har jeg et vennepar som "skjuler" svangerskapet til etter ordinær ultralyd, -tror de selv Men da har mistanken ulmet et par mnd hos de fleste rundt! Det må vel være morsommere å si det selv, enn at andre folk forstår det lenge før man forteller det? Menmen
alvefrøken Skrevet 29. april 2008 #13 Skrevet 29. april 2008 vel......det er n oe med åssen familie en har da Mine er bare utrolig til å blande seg i allting, så neste gang skal jeg vente i det lengste med å fortelle
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. mai 2008 #14 Skrevet 14. mai 2008 oktobernurket Hehe, nei.. Jeg hadde eggløsningscyster før jeg ble gravid. Etter jeg ble gravid viste alle testene negativt, så de gikk utifra at det var noe me egløsning og mensen, i og me at den heller ikke kom. Eneste symptomene var kvalme om morgenen, men trodde det var fordi jeg røyka! hehe =) Mistankene var jo der, men når alle tester VAR negative, såå..
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 14. mai 2008 #15 Skrevet 14. mai 2008 Ganske tidlig, da jeg alltid ble kjempekvalm og lå og spydde (i 4-5 mnd i hvert svangerskap). Litt greit å fortelle hvorfor jeg ikke var så mye ute blant folk + var så blek :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå