Alle oss:) Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Har mange tegn på at jeg er gravid, blant annet større og "stikkende" pupper, litt kvalme, trøtthet og kjempehormonell;).... I tillegg har jeg de samme smertene som ved forrige graviditet (bekkenløsning) i bekkenet, hofta og ryggen... Negativ cb 6 dager før IKM, så egentlig forventa negativ, men måtte bare prøve:) Hvor tidlig begynte dere som har bekkenløsning å merke dette???? Er det mulig at bekkenløsninga kommer SÅ tidlig??
******* Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 hei! Jeg var gravid, men det endte i Ma. Før det kjente jeg bekkenplager fra ca uke 5. Etter MA hadde jeg ingen slike plager, men plutselig kjente jeg samme smerter igjen. Fikk mistanke om graviditet og tok en test, og den var positiv. Veldig svak da, for det var veldig tidlig. Samme dag som ventet mens. Så det er fullt mulig, det er jo hormonelt.
piha Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Hei, Jeg har hatt bekkenløsning fra ca 12 dpo. Jeg kjente bekkenet og tok en test og den var så svakt positiv at det var med godvilje at jeg så streken. Dagen etter testet jeg igjen og da var den mer positiv. Mitt første svangerskap for 4 år siden kjente jeg bekkenet i uke 6, men ingen leger trodde på meg. Jeg slet med det i ca 8 uker til før noen hørte på meg, og da var jeg allerede på krykker. Jeg var et ekstremtilfelle, men det er viktig å få den hjelpen du trenger tidlig. jeg er 8+4 i dag og har gått til akupunktur nå og det har funket utrolig bra. Jeg kjenner bekkenet hver dag, men det er mye mindre vondt enn før. Det anbefaler jeg virkelig!!! lykke til!
Gjest Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 fikk også bekkenløsning før positiv test. men jeg ble aldri frisk fra forrige fødsel for 10 år siden, så jeg vet ikke om det hadde noe med saken å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå